måndag, mars 06, 2006

Välkommen tillbaka älskade...



makrill i tomatsås! Så länge var den borta ur våra liv, men nu är den tillbaka! Hurra!


FINA FISKEN!

Övriga nyheter: Ringde Västtrafik idag för att idka stenhårda argumentation om varför jag bör slippa betala de 800 kronorna jag fick i böter för att jag helt ovetande stämplat för få kuponger. Vann jag? David vs Goliat. Goliat 1 point, Ozzy utfattig. Jag äger i nuläget 500 kronor. INNAN jag betalt böterna. Buähähä. MEN ingen mening att sura över det.

Lords of death kom typ trea eller fyra igår på quizen. Thänx Ms D för inhoppet och "Hooters- Satellite"! Nästa vecka är dock lagets alla ordinarie på plats, så DÅ JÄVLAR! kommer jag vara bakfull kom jag på nu! Klassfest på lördag ju!

I övrigt är det förvirring på mansfronten så det heter duga. Brööööööööl.


Inga kommentarer: