onsdag, mars 08, 2006

Lääääääääsa å skriiiiiiiiivaaaaaaa

Fy faaaaaan va trååååååkiiiiiiiigt! Insåg ju i måndags typ att vi har en inlämningsuppgift till på måndag om en bok jag inte har lääääääst så nu måste jag först läääääsa den innan jag kan skriiiiiiva om deeeeeeeeen guuuuuuuu va trååååååkiiiiiiiigt

Idag har jag bara gått några hundra steg. Shit män va lite man går när man bara ligger i sängen och läser tråkbok eller sitter vid datorn och skriver tråk-rapport.

Vernissagen igår var la... sådäääär. Vissa hade gjort jättefina dukningar, en grupp hade dukat utifrån yin och yang, jättesnyggt, nån annan hade rosa romantik som tema, jättefin dukning. Sen var det ju typ... vi vill äta god tårta så vi gör tre fina tårtor men vi orkar inte duka fint så vi kör ballonger och serpentiner! Hej, vi går hotell- och restauranskola och dukar med ballonger och serpentiner. Fast en grupp hade gjort en ätbar stad, den var grymt kul faktiskt. Små gubbar av torkade aprikoser och knäckebrödshus. De kom slutligen fram till att en matstad inte skulle fungera, för den skulle gå sönder.

Märks det att jag bara varit inomhus idag eller? Ingen högre nivå på reflektionerna idag. Här kommer en illustration på dagens sinnestillstånd:


Gå in på http://www.bookofbunnysuicides.com/ för fler kaninsjälvmord.

Inga kommentarer: