söndag, mars 19, 2006

Quiznight- en spegelkomposition

Det verkar som om mitt själsliga liv även speglar av sig i Lords of deaths quizresultat. Trots att vi smashade in höjdare som M- Pop muzik så fick vi bara mediokra 56 poäng jämfört med vinnarlagets 70. Det laget ska vi för övrigt bomba. De har varit där två gånger och vunnit fett bägge gångerna. Åtgärder måste vidtagas.

Måste vara tråkigt för det laget. Att vinna fett. Roligare att vinna pengar.

Fick även bannor ikväll för att Göran- Stefan Sauks bundis- omnämndes i fredagsbloggen, men inte hans fru, tillika min bästa vän, Marina. Det var nämligen hon som var anledningen till att vi var där. (Eftersom hon gör sitt examensarbete där- hon har gjort perukerna och sminket till "Bort från Stockport" som för övrigt var jävligt bra. Gå och se den. Gärna denna veckan, för då är det Marina som sminkar å grejar.) Det KAN ju vara så att det är hon som ligger bakom hela Stefanplotten... The spindel in the net så att säga... AHA!

Gick förresten förbi Stadsteatern på vägen hem. (Eftersom jag gick både till quizen och hem. 9597 steg.) Föreställningslampan lös. Eller så var det Stefan som tänt lampan för att visa att han var där och att jag kunde kika förbi om jag ville. Men jag sket i det. Vad ska man med Stefan till när det finns socker och fett?

Inga kommentarer: