torsdag, mars 02, 2006

Jag är lat!

Åååå vad jag är laaaaaaaaat! Jag sunkar bara bort hela kvällarna! Borde till exempel skrivit på ett kontrakt och skickat det för typ... 1,5 vecka sen. Men här ligger det på skrivbordet och stirrar på mig. Borde skriva klart novellen som vi bestämde skulle vara utskickad senast imorrn. (Jag tror jag bojkottar den deadlinen.) Borde fylla i skattedeklaration och skicka iväg. Tråkigt!

Jag har köpt en stegräknare idag. Förstår dock ingenting, den räknar inte mina steg! Kan bero på att jag inte läst instruktionerna till den än. Tråkigt!

Skulle mycket hellre till exempel vara på karaoke ikväll. Faktiskt sugen på lite sprit och sång.

Nu läste jag instruktionerna till stegräknaren. Förstår ingenting ändå.

Nu ska jag göra nåt vettigt. Eller spela betapet.

4 kommentarer:

brelovich sa...

Jag är också lat, om det nu är till någon tröst. De flesta dagarna när jag kommer hem efter fyspasset fastnar jag i sittande läge vid datan eller i liggande läge vid TV:n. Helt hopplöst att komma loss.

Listan med borde ligger begraven någonstans här på skrivbordet. Orkar inte ens börja gräva. Till helgen kanske.

Nu skall jag lägga mig i soffan igen.

Bajs!

Anonym sa...

Vad är värst? Att fastna framför datorn eller tvn? Motivera gärna, för jag har ingen aning.

brelovich sa...

TV:n. Man blir ännu mer passiv. Det kan ju hända att man faktiskt gör någonting när man sitter vid datorn, men vid TV:n brukar man väl på sin höjd slappa.

Jag, that is.

Anonym sa...

Vid tv:n använder man i alla fall armarna och händerna till viss del.