söndag, mars 26, 2006

quizzzzzzz az alwayz on zundayz

Underbar quizkväll! Vi vann inte men vi kom tamejfan tvåa! På senaste tiden har det kommit in ett lag med en snubbe som jobbar som Dj och kan allt typ, och det laget vinner jämt. Men vi kom tvåaaa och jag kunde massoooor lalalalll och så hade vi rätt på alla bonus så jag fick gå upp och finaltävla fast då loosa vi men det var asroligt ändå och massa killar klädde av sig på överkroppen och Henke vann luftgitarrtävling och några hade klätt ut sig till indianer och jag blev bjuden på en öl av quizmaster Aron.

För övrigt så är det rööööörigt på killfronten igen. Varför finns det så många fantastiska killar?

Fnö

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Att förstår sig på män är som att försöka bygga pussel i en bil. För det första är det förbaskat svårt, och när man tror att man fått till det hittar man en bit till som inte passar in någonstans."

"Om en man verkar sexig, omtänksam och smart, vänta en dag så återgår han till sitt normala jag."

...för stunder av fördomar och grabbångest!

Anonym sa...

Hur är det med grabbar som först verkar normala men efter ett tag verkar... udda? Visar dom sitt.. udda jag då? Eller är det det normala jaget?