lördag, mars 18, 2006

Data-tv is da shit

Ack du ljuva downloadingprogram som räddar livhanken på mig under bittra bakfyllor! Snälla snälla ila kvickt och skänk mig 100 timmars blaj att flytta över tankarna till!

Igår chillade jag med Stefan Sauk. Eller rättare sagt, han satt vid bordet bredvid oss. Ååååå Stefaaaaaaaaaan the man. Dräggel. När han gick la han handen på GÖRANS AXEL! INTE MIN! och sa "ha det så bra" eller nåt sånt var det. Vafan e de me honom? Stefan alltså. E han gay eller? Det var ju mig han skulle ha! Han måste ha blandat ihop mig och Göran bara. Vi är ju rätt lika.

Förresten kan man fråga sig vad Stefan ville egentligen, vi hade ju inte pratat med honom tidigare. Kanske Göran och han har nåt fuffens ihop?

Tycker Stefan kunde komma hit och pigga upp mitt liv istället. Fast å andra sidan verkar det ju inte vara roliga trevliga intressanta människor som är medicinen mot en ruttnad själ.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ain´t no fuffens and I ain`t gay. Kram G

Anonym sa...

HA! Försök inte lägga ut några dimridåer här.