onsdag, maj 12, 2010

Ojoj, hela TRE SAKER att göra idag!

Återigen en fullspäckad dag. *ironi* Dagens schema ser ut som följande:

10-13: Tvätta kombinerat med glo på tv och skriva brev.
14 - Kanske och typ den tiden kommer kanske Linda och Erika för att snacka bröllop.
16 - Kanske vi hasar oss till Marina och snackar mer bröllop. Jag måste inte följa med om jag inte vill, men vad ska jag annars göra? Kan lika gärna ta tillfället i akt och leka med världens just nu kanske roligaste tvååring.
18:40 - 19:40: Slå på Jakob och få bånk av Jakob. Om inget oförutsett inträffar.

Imorrn ska jag göra... absolut ingenting. Inget jag planerat i alla fall. Så jag såsar väl omkring här hemma, plockar och städar lite, lagar lite mat...

Well... jag bränner inte ut mig i alla fall.

Ojoj, nu är det bara fem minuter kvar till dagens höjdpunkt, Biggest loser! Hurra! *fixar kaffe*

Avundsjuk? Då har jag ett tips. Plugga till lärare i fem år och försök sedan få jobb i Göteborg med omnejd. Det verkar vara vägen till ett tvättäkta slackerliv.


Inga kommentarer: