torsdag, maj 20, 2010

Jag mår så himla bra hurra

Medans jag väntar på att extraknäcket på öa ska ringa och ge mig en massa tider passar jag på att... njuta av livet. Fattar ni hur gött det är just nu? Jag har pengar så jag klarar mig, jag har all tid i världen, det är vår... Nej, det är försommar! Kolla bara!

Wohoo! Rödklöver!


Wohoo, typ... förgätmigej? Eller blandar jag ihop blommorna nu?

Wohoo, syrenerna har slagit ut som fan!


Wohoo, ljuslila bösblommor! (Jo jag svär, de var lila i verkligheten!)

Wohoo, tusen tusenskönor (är det va?)!

Jag bösar omkring och har det så jädra gött. Dagens späckade schema; kolla Biggest loser, åka till stan och köpa lite småbös, luncha hos Ellen på Retro Deluxe (som ungefär samtidigt som jag fotade alla fina blommor kaskadkräktes i sin egen hand utanför apoteket för att hon inte fick låna toa, ångest!) och planera danskurs hos Fredrik(och kanske äta nybakt blåbärspaj om Fredrik får ett ryck). Yey!

Jag är värd en tid av the sweet life. Så värd det. Hurra!



Andra skriver om: , ,

Inga kommentarer: