tisdag, juli 17, 2007

Jag lever trots allt

God morgon kära läsekrets. Som ni märker är jag toktrött på bloggeri just nu. Eller, rättare sagt, hade jag kunnat logga in på blogspot på jobbet så hade det kommit tokmånga inlägg, för det var väldans vad man sitter av tiden där i år. Men av någon anledning bestämmer sig bajsblogspot att det inte ska hända nåt när man klickar på "logga in".

Bajsblogspot.

Men jag har inte bytt än, som ni märker. Tänkte vänta tills Lena kommer på hur man lejblar och taggar på wordpress. Då kanske jag blir wordpressare. Med nytt bloggnamn ox ox ox!

Det blir sen. Nu - totalt nolläge i bloggen.

Och nu ska jag åka till staaaaan hurra.



2 kommentarer:

Lintin sa...

Blogga meeeeeeer människa, vad ska jag annars göra om dagarna?!!?

Anonym sa...

Jag vet hur man lejblar!!!!!! jag glömmer bara bort att göra det. och nu har jag inte bloggat den senaste veckan. Men jag KAN, jag lovar!!!!!


//vandrarvild som i vanlig ordning vägrar logga in på blogspot för att underteckna en kommentar. och vi kan prata mer på msn för jag såg att du hade skrivit till mig. Och jag svarade föresten, kolla!