onsdag, juli 25, 2007

I confess

I gårdagens inlägg avslöjades en av Ozzys mörka hemligheter.

Hon äger ett par Foppatofflor.

Jag vill dock ta tillfället i akt och ifrånsäga mig allt ansvar för innehavet av dessa skodon. Jag har fått dem som ironisk present av kungen av ironiska presenter och hans helt normala flickvän.

Skrattade ljudligt när jag fick dem. De var dock för stora och behövdes bytas. Då insåg Ozzy att hon kan byta dom mot något annat. Men, det gjorde hon inte. Hon bytte dem mot ett par babyblå med dödskallar och blixtar på.

Ska man skämmas så ska man göra det ordentligt.

Men det värsta är...

att de är skitsköna



11 kommentarer:

Anonym sa...

Foppatofflor is da shit. Så e det bara. Jag har använt mina så mycket att mina tår börjar bli anta samma färg.
Fast kopplingen till Foppa är lite trist, tycker jag. Det var ju inte han som uppfann dessa skodon.

Anonym sa...

Det var en mörk hemlighet!

Är de "äkta"?

Är svaret på frågan nej, är du förlåten...

Anonym sa...

oh, noooooooooo. det är ju mina hatobjekt nr ett!


//Lena som sitter på jobb och inte orkar logga in nu heller, inte på blogspot ia f.

KuriÅsa sa...

Broll- Foppatofflor är nog det fulaste skovärlden har uppfunnit. Men... sköna!

Persilja - De är FETFEJK!

Lena - Mina också. Typ. Fast jag börjar vackla. Ursäktar mig med att på jobbet är alla ändå utvecklingsstörda så det är ingen som bryr sig. Jag bara hoppas att det inte blir någon överrasknings-utflykt nån dag så jag blir tvungen att visa mig offentligt med dem.

Anonym sa...

haha, för fatta hur mkt du skulle skämmas om någon såg dig i sådana! Seriöst; dumpa dem! de skapar statisk elektricitet föresten, som fan.
Darlings syster har ett par rosa. Jag skulle inte ta på mig ett par ens om jag fick massor med pengar för det. eller föresten vad fan säger jag, det beror på hur mkt pengar... haha

//ooooooorkar inte logga in på skitsajten

Wulff sa...

hmm jag blir orolig...av flera anledningar. en av dom: har hört att dom är giftiga. att om man går barfota i dom så får man i sig ohälsosamt mkt dioxiner eller vad fan det nu var...så sockar på! (och bli ännu töntigare!) MOOHAHHAAAA

Anonym sa...

Sköööööönaaaa skoooooor! Jag äger numera också ett par, men jag skäms för dem och har dem bara hemma...

KuriÅsa sa...

wulff jag skiter faktiskt fett i om jag blir förgiftad. bryr mig mer om att de är sjukt fula. vad har jag för prioriteringar ejenklien...

maribe vi får gå på stan ihop någon gång med dem på. ta foppamödisen.

Ulrika Good sa...

Jag hittade just din kuliga blogg. Foppatofflor är något jag också skrivit lite om, t ex här: http://cannes07-ulrika.blogspot.com/2007/07/hll-dej-passiv-foppa.html
Men, jag har en fråga (jag vet inte vem jag ska vända mej till) hur i helt friden gör man i Blogger när man vill markera ett ord så att det blir en länk (istället för att lägga ut hela url:en som länk) som du gjort i detta inlägg? Du (eller någon annan som läser det här kanske kan hjälpa mej?

Ulrika Good sa...

Glöm min bloggtekniska fråga. Jag klurade ut det själv, det var ju buslätt. Förlåt att jag tog upp plats med denna fråga. Och länken blev visst inte hel heller. Den skulle sluta med .html

KuriÅsa sa...

ulrika, jag brukar kopiera länken, lägga in den i html varianten, klicka på skriv och göra ett mellanslag, då blir det en länk av det. Så kan man gå in i html igen och mecka om titeln på det å sånt. Men jag kanske är krånglig. Men det viktigaste är ju, precis som med footwear att det blir snyggt!