fredag, maj 08, 2009

Whaaaat?

Sen gårdagens bloggrenovering har jag haft... 19 läsare! 19!!!??? Vad hände? Mina läsare vågar vägra vit blogg? Hmm... kanske måste omvärdera den här renoveringen...

Jag får köra några knep.

A) Skriv något upprörande, var kaxig, ha en åsikt och var arg på folk i din omgivning. Smultrons inlägg häromdagen om genusproblematiken på hennes spelutvecklingsutbildning skapade läsar- och kommentarstorm.

B) Lägg in bilder på något okinky som kan vara kinky. 29 nov 2006 la jag in en bild på en kameltå aka cameltoe. Tråkigt nog för alla kinkyläsare så var det en riktig kameltå, inte en troswedgie. Men jag slog läsarrekord och hamnade på topp tre på bloggtoppens humorkategori.

C) Skriv om kändisar, stora evenemang och liknande. Eurovision song contest, då dräller det in läsare.

Sen finns det ju alternativa lösningar också. Skriv om sjukgymnastik och c-uppsats och du dalar ner i glömskans träsk. Men, what the heck, jag har för länge sedan gett upp drömmen om att bli en kändisbloggare. Då måste man blogga om ytligheter som dagens outfit. Å andra sidan har jag ju ofta ganska skojiga outfits, men ändå.



Inga kommentarer: