måndag, maj 04, 2009

Jag ska bara...

Ååå jag måste registrera mitt lilla företag! (registrerat som idéell förening, så det går fort. Men ändå.)
Och jag måste gå till doktorn halv tre!
Och jag måste undervisa i lindy hop halv sju!
Och sen måste jag dansa lite lite grand.
Och sen måste jag åka till Skövde och spela improteater!
Och sen måste jag åka hem därifrån och repa improteater!
Och sen måste jag färga håret!
Och sen måste jag städa hemmet!
Och sen måste jag fylla år!
Och sen måste jag jobba!
Och sen måste jag gå på 7 sins och kolla på Andreas band och The Go Getters!
Och sen måste jag dj'a på Klubb Estrad!

Och sen kan jag skriva c-uppsats?


3 kommentarer:

Anonym sa...

VA?! Ska du till Skövde och spela improteater??? Är det typ en föreställning? En kurs? Jag jobbar ju här/där...
Rattle-Petra

Anonym sa...

Sorry Petra, det är inte offentligt gig. Vi ska impra för Nordea. // Ozzy

Anonym sa...

Men skoj ändå, att ni sprider lite impro i Skövde. Det kan dom behöva!
/Petra