söndag, maj 31, 2009

F'låt

Jag bloggar alldeles för lite just nu. Men, vissa saker kan man ju blogga hur mycket som helst om, andra saker... kan man inte det. Och ibland får man ingen inspiration. Fast just nu skulle jag nog kunna skriva en hel roman. Men det kan jag inte. JAJA vi lämnar det.

Jag ville bara kommentera att hur jävla dum är jag som inte fattar att lax tusing är en lax = tusen spänn? (Tack Rim)

.........

Shit MayBritt. Idag har Ozzy koncentrationssvårigheter. Inatt hade hon sömnsvårigheter. Vilket kompenserades med nån timme dagssömnlättighet. Som nu resulterat i sömnsvårighet. Igen. Och koncentrationssvårighet. Har mest suttit och stirrat framför mig, rakt ut i tomma luften hela dan. Vilket har resulterat i 2,5 olästa uppsatser som jag ska tråka mig igenom opponeringslyssning på imorrn. Sitta titta ut genom fönstret.

jaa herregyl nu ska jag försöka sova. Återkommer en annan dag med något intressant eller roligt eller vettifaninen.


Inga kommentarer: