tisdag, december 23, 2008

Tacka vettja logdans

Jag var ju hostig ju. Skulle ju inte dansa ikväll ju. Men så såg jag på hemsidan att det inte fanns nån dj ikväll, så då kan man ju spela skivor då då. Och då kan man ju piffa till sig med en spexig glitterhatt och julgransfrisyr. Och när man är så spexig och spelar bra musik så blir man ju uppbjuden en massa.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VAD DET ÄR ROOOOOOOOOOOOLIGT ATT DANSAAAAAAAAAAAAAAAAAA LALALALALALALALLAALALALALALALALALALALALALALALALALALALALALLALALLLLLLLL

Så ikväll har jag

blivit fnissad åt av den bisarra lilla farbrorn som hänger på dansen och tycker Ozzy är jätteskojig, speciellt när hon spökar ut sig till exempelvis chokladask som hon var senaste dansfesten. Farbrorn förföljer Ozzy på två meters håll och fnissar.

Ellen fnissade också. Fast av naturliga skäl. Hon tycka Ozzy skojig prick. På ett normalt och sansat sätt. Hurra.

knäckt "dansa-med-mr-galning-men-rolig"-mödisen. Nej han tog inte min mödis. Men jag dansade med honom för första gången idag. Tror jag. Kanske har dansat nån enstaka innan. Men ändå. Han dansar tok. Mycket tokig dans. Men skoj.

dansat jätteroliga tokdanser med Marcus.

duttat underarmen mot Davids svettiga flint. Det var lite halvläbbigt. Och blött.

tjänat 300 spänn åt Ellen medelst skivförsäljning.

och lite annat som måste censureras på grund av min snokiga läsekrets som inte enbart består av Tove ;O)

Men fifan vad välbehövlig den här tokkvällen var. Nu kan jag åka och häcka på landet i en vecka och leva på detta. Haddiraj! Gojul imorrn hinner jag nog inte blogga. Kanske på kvällen. Då blir det rapport from da spökhaus igen.

G'natt


1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppsan, här är en av dina mest trogna läsare snokandes igen. Nu fattar du väl att jag måste titta på dig varje måndag för att se vad du håller på med för skumt som måste censureras ;). Jag får nog också starta en blogg så att du kan snoka tillbaka.