onsdag, december 10, 2008

morgonblaj

Hoooo vad mycket kraft och energi det går åt just nu till att fokusera på att inte skicka en brevbomb, mjältbrand i brev eller något annat elakt till vulkan.se. Det börjar knapra sig kan man säga. Inte överdrivet, men jag hade behövt casha in lite av de 2500 kronorna jag ligger ute med. Buuuöööö.

Meeeeeeeeeen skit i dä, om tio år kommer dessa 2500 kronorna vara glömda och mina böcker uppbrända.

Idag är det dags för ett stort steg för Ozzy. Hon ska gå till sjukgymnasten. (Hon ska dessutom vara där om 1 timma och 25 minuter, vilket innebär att hon borde hoppa in i duschen istället för att sitta här och knattra.) Hohooo vad jag hoppas på underverk. Mest av allt hoppas jag på axelmassage, för det är axlar av plåt in extreme nu. Vaknar med migrän nästan varenda dag.

Det var ett jävla gnäll Ozzy!

Hurra jag har städat!
Hurra jag har tappat 5 kg!
Hurra jag har ställt fram adventsljusstaken!
Hurra jag får sova hur länge jag vill nästan varenda dag!
Hurra idag får jag ha sköna klänningen på mig!

Und now, eine duschtrick.



1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, hurra för dig!
/Tant J