fredag, januari 22, 2010

Hej och välkomna till Ozzys frågelåda!

Jag har ju en superduper-secret räknare på den här bloggen. Räknaren redovisar lite ditt och datt, tixempel hur många som kollat in bloggen den senaste tiden, och tixempel vilka ord folk sökt på för att hitta hit. Men, många har också ställt frågor på google och hittat hit. Uppenbarligen har jag svaren på dessa frågor, så här kommer de!

Fråga: Vart tar fettet vägen?
Ozzy svarar: Man kissar och bajsar ut det! Man kanske svettas ut det också? Eller ångas ut det? Man kan ju faktiskt gå ner i vikt över natten, när man bara ligger och sover. Ja. Fettet ångas ut genom porerna. Har jag undersökt helt jätte-empiriskt.

Fråga: Miro Salar när är han född?
I know. Jag var kär i Miro Salar när jag var liten. Ända tills brollan klottrade mustasch på idolbilden. Vilket han bestämt förnekar att han gjort. Det är också väldigt skojigt att om man googlar på Miro Salar så kommer överst på träfflistan... min blogg! Jag är tydligen fortfarande kär i Miro. OM det är Miro Salar som numera bor i Karlskrona så kan jag berätta att han är född 1957.

Fråga: Spinning med diskbråck?
Japp. Funkar bra. I alla fall hyfsat beroende på var du har diskbråck och hur stark du är i bålmuskulaturen. (Shit man, jag börjar bli en fys-människa!)

Fråga: Om man svettas går man lättare när i vikt?
Svar: När? Ja man svettas nog lättare om man är i vikt. Man går dessutom ner i vikt om man svettas. Så länge man inte dricker. Och äter sockeråfett samtidigt.

Fråga: Är det mycket festande på folkhögskola?
Svar ja. Inte på Wendelsbergs folkhögskola dock. Där är det alkoholförbud på hela skolområdet. Därför åker man istället till närmsta by (Göteborg) och super skallen av sig och raglar hem med alkoholen inuti kroppen istället för utanför den. Fast det får man ju inte heller. Men det gör man. Ofta. Vi hade tixempel en UNF-are (ung nykterhet nånting förening) i vår klass som aldrig druckit alkohol. Efter ett år på skådespelarlinjen... hade hon det.

Fråga: Vad göra åt buktande diskar?
Svar: Gå till Lotte på sportrehab och lär dig göra knipövningar och sträck på dig. Och sluta sitt. Och börja boxas! Hurra!

Fråga: Where the hell is Matt?
Svar: Här! Och här! Och här! För er som inte känner till Matt sen tidigare så kan jag säga att han började med projektet på skoj (sista klippet). Det klippet blev så poppis att han blev sponsrad till de andra två filmerna. Och jag ääääälskar dem! Snacka livsglädje! Och humor! Jag blir helt till mig i trasorna varje gång jag kollar på dem.

Fråga: Hur blir man av Tramadol?
Svar: Jäääättesjuk! Du kan läsa mer om det här där jag berättar om kräkresan från Jönköping

Fråga: Vart köper man möbeltvätt?
Svar: VARFÖR tror du att jag vet det? Jag skulle tippa på biltema, de har ju allt utom bilar.

Fråga: Ozzy, är ditt liv precis så fantastiskt som du påstår?
Svar: JA! Hurra! (Den här frågan är inte alls fejkad.)



Inga kommentarer: