lördag, mars 01, 2008

En helt oväntad reunion

Kan man tänka sig! Igår efter after worken gick jag och Vickan till Stage door en sväng för att snacka lite bajs. Men hoppla! Där sitter ju Jakopp tillsammans med min gamle karaokestammispolare Nikkudasuuu och polaren Ingo och... RIIIIIIIIIIIM!!!!! Rim flyttade till Japan för ett år sedan eller mer kanske det var... och sen dess har jag inte sett henne. För några månader sedan flyttade hon till Oslo för att utbilda sig till floor maneger till ett nytt H&M i Tokyo, men i mitt huvud är hon fortfarande i Japan och liksom helt onåbar förutom via bloggen och msn. OCH SÅ SITTER HON PÅ STAMMISHAKET som om det var det naturligaste i världen! Tjihooo! Vi utbyter tatueringstittningar och skämtar om bajs, precis som det ska vara. Vickan berättar om att hon kollat på West side story och lagt till "i röven" efter varje replik.

Vi avliiiiiiideeeeeeeer! (i röven!) Det är ju sjukt komiskt! (i röven!) Vi dör av skratt! (i röven) Finessen kommer när man inte ens behöver säga "i röven" utan istället gör en paus ---- och alla tänker i röven och asflabbar.

Pubertalt. Och fantastiskt roligt! Å vad roligt att få skämta bajs igen! Det finns ingen man kan skämta bajs med som Rim. Men sen ska ju de gå på fest. Tråkigt tycker vi. Men... då dräller Alex in som jag inte träffat på typ tre år! HEEEEEEEJ!

Jag har ju faktiskt sjukt mycket kompisar när jag tänker efter. Bara att jag är tokdålig på att umgås med dem och höra av mig till dem. (----)

Nu måste jag klä på mig och göra mig fin för kvällens föreställning!

Rajjdidajjj



Inga kommentarer: