onsdag, mars 05, 2008

Det finns absolut ingen bra överskrift i hela världen till det här inlägget.

Idag haver jag haft besök av min kära mor. Första gången hon hälsar på i min "nya" lägenhet. Som jag bott i i ett år. (i i?) Hurra för besök från mor! Så trevligt!

Hej kaffe promenad visa Ozzys skola promenad kaffe och muffinsbesvikelse (varför har de ALDRIG dagsfärska pistagemuffins med vanilj när min mor någon enstaka gång får tillfälle? gammal pistafemuffins med hallonsylt = bajsigt substitut.) mamma köper paraply till Ozzy Ozzy köper wipes till sig själv mamma köper behå till sig själv Ozzy köper två små kollegieblock till sig själv promenad de har inte dagsfärska p-muffins med v-kräm i muffinsaffären heller så ännu en muffinsbesvikelse promenad ta hem Ozzys cykel som låter som ett helt tröskverk mamma hjälper Ozzy rätta upp hjulet och spänna kedjan och skruva fast stänkskärmen sitta soffa prata äta snabbmackisar och kycklingköttbullar kaffe varför ringer inte mammas nya kille titta på bilder i datorn nu ringde han hejdå!

Och nu är klockan fyra och jag har en massa pluggetiplugg som jag skitit i för att jag hellre ville träffa min mor.

Och klockan sex kan man träna dans om man vill. Och man vill! Men man är lite sjuk! Och man borde ligga i soffa och läsa och sova!

Varför är allt som inte är skola och sjukdom skoj?

Och framför allt... om jag cyklar till dansen får jag för första gången sen cykeln var ny höra hur min numera icke skramliga cykel susar fram genom vår-Göteborg. Mmm... Cykellllllllllllll..............


3 kommentarer:

Rim sa...

maawwww, cykel är fint!!!! Vår!


(rim sakna cykel)

Anonym sa...

Oj, du är back! Visste inte det....
Kuul!

KuriÅsa sa...

Jag bestämde mig för att lyda min sjuka kropp och stanna hemma, vilket var tur eftersom läbbiga farbrorn syntes cyklandes på väg till dansen samtidigt som hela mitt eget dansgäng bangade, så hade jag åkt dit hade risken för läbbig gubbdans varit överhängande. Burr.

P - Ja, periodvis! Ups and downs i inspirationen :O)