torsdag, januari 17, 2008

"Ge samtidigt exempel på... blaj blaj blaj"

Här sitter jag och försöker komma på kloka saker om nationalismen. Men det enda jag kan tänka på är att ingen tycker om clowner.

Låter det tragiskt? Det är det inte. Jag skrattar.

Fast jag hänger också upp mig på att jag inte har en av kursböckerna. Tänkte läsa den som referensex på ub. Men den är snodd. Pilutta. Så nu är frågan; ska jag slå pannan blodig och försöka få tag på bokjävlen eller skita i den och skriva en massa andra smarta saker från andra källor?

Klockan är tjugo i två och jag har idag skrivit "NOLL" ord om nationalismen. Fast en hel sida om Sverige efter 1945. Det svaret blir überbra I tell ya. Så då kanske man kan stå ut med bajsresultat på nationalismenfrågan.

Ja, detta är ordbajseri. Tidsfördriv. För att undvika att skriva om nationalismen. Ändå har jag köpt kaka för att motivera mig. Vad gjorde jag? Åt kaka och bloggade.

Duktisch.


6 kommentarer:

Peter Madison sa...

Hmm...varför finns clowner...egentligen? De ÄR ju läskiga! Och finns kakan kvar eller har du sopat i dig allt...;)

KuriÅsa sa...

Clowner finns för att de som vet vad de gör är skitbra och grymt roliga. Sen dräller det av ångestclowner som inte vet vad de gör. Vem som helst kan ju ta på sig konstiga kläder, lösnäsa och hävda att han/hon är clown.

Kakan består av ett rör med massa kakor i. Jag har ätit hälften. Fatta. 250 gram kaka. Men ingen lunch. Hälsosamt.

Anonym sa...

Hey! Vad läser du denna termin? Tänkte också "göra en ref" på kursboken Metodpraktikan - hoppas verkligen det inte är den du menar!? /Villintetvingasköpadyrbokmedtråkigtitel...

Anonym sa...

Ne inte den. Europa i världen 1700-1900. Men metodpraktikan är också poppis vet jag. God lack! // Ozz

Anonym sa...

clowner är fan läskiga!

och VI HAR INGEN DATOR!!!

AAAARRGGGHHHHHHH!!!!


kramkram

//Lena a k a vandrarvild

KuriÅsa sa...

MEH! VV! Är det därför du aldrig är onlajn? Fast jag tyckte jag såg ditt lilla fejs blinka till för en stund sen på msn, men nu är du väck igen. Bajsigt.