måndag, januari 21, 2008

Ah, jag ser mönstret

Jag kom på varför det hela tiden säger swooosh i mitt liv. Här följer ett exempel på mina sysslor utöver skolan, som är det jag ska pyssla med egentligen. En typisk Ozzyvecka kan man säga:

Måndag: Måndagsdans
Tisdag: Improrep
Onsdag: Födelsedagöl för ny kompis och dito lagmedlem i quizlag.
Torsdag: Danskurs. Och improrep samtidigt fast på andra sidan stan.
Fredag: After work impro
Lördag: Dans i nordstan dagtid, födelsedagsfest i villan för ovan nämnda nyfunna vän kvällstid. (Tema randigt! Svårt! Vågar inte köra clownoutfiten på fest.)
Söndag:Thédans (på bakfyllan?! hur ska det gå?)

(notera att jag inte än skrivit in eventuellt födelsedagsfirande för syskonbarnet som fyller år imorrn)(notera att jag dessutom, rent teoretiskt sett, läser 133%)


1 kommentar:

Peter Madison sa...

Sorry Ozzy men du är utmanad. Lista 7 sanningar om dig själv och terrorisera 7 andra...