söndag, december 31, 2006

Blogg helt utan röd tråd

Det känns lite sorgligt att det här ganska trevliga året slutar med en hängning. Vad ska man hoppas att det nya året börjar med? Vad är motsatsen till avrättning? Pårättning? Och vad är det i så fall?

Kärringdoften i mitt hem har för övrig försvunnit. Det kan alltså inte vara jag som luktar kärring. Det måste ha varit en kärring och tjuv-bott i mitt rum när jag inte varit hemma.

Jag har varit i stan sen i fredags eftermiddag, och har på denna korta tid lyckats se till att lägenheten återställts till sitt ursprungliga sunkiga jag. Nu är frågan om jag ska orka städa upp innan jag firar nyår, eller om jag ska göra det imorrn på bakfyllan. Beslutsamhetsångest.

Well, gott nytt år allihopa!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror att motsatsen kanske kan vara Anrättning. (Man kan ju vanka av och an....)Och i så fall kan man ju få den hur bra som helst, eller:)

Kort nytt hår!
Lindex