söndag, juni 22, 2008

utmaningar behövs när man har bloggtorka

Utmaning från Lena! Challenge accepted:

* Din senaste insikt/aha-upplevelse. - I år har folk gått kursen! Och shit vad snygg jag är!

* Din senaste observation av saker eller återkommande mönster(som att du tycks stöta på ett visst namn hela tiden eller se en viss typ av saker - ex fågelfjädrar på de mest underliga ställen - eller för tredje dagen i rad får tipset om ett visst ställe av vitt skiljda människor o s v) - Ser Macaonfjärilar då och då, de är väldigt sällsynta och min morbror som älskar naturen och är en tvättäkta frilufsare har aldrig sett någon. Jag har redan sett en i år.

* Din senaste starka dröm som du inte kan sluta tänka på/glömma. - Jag blev ensam mamma till tvillingar och klarade inte av att ta hand om dem.

Skickar vidare till Persilja, Charlie och vem som helst som vill. ÖversättarHelena kanske om du kikar in här nån gång nuförti'n.



3 kommentarer:

Charlie sa...

Ajm on it!

Anonym sa...

ensam mamma till tvillingar; berätta mer så tyder jag den direkt. var var du, vad kände du inför tvillingarna, var de helt lika varandra eller hade de skillnader(en mörk, en ljus t ex) osh så vidare.

igår åskade det med råsa blixtar här. jättefint juh.

nä, nu ska jag jobba(en del skåningar säger jubba f ö)

//Lena a k a vändraerviiiild(svengelska)

Anonym sa...

Blogga om vad du gör efter jobbet och åker du till stan fastän du är hos mamsen och hur är det hos mamsen och hur blev det med hennes fabbos hjärta???


//V_v