måndag, juni 16, 2008

Man blir tjock av diskbråck

Åkte in en sväng till stan i fredags för att säga hejdå till Jakopp som flyttar till Lin (Lid?) köping idag. Fest fest fest. Ozzy nykter på grund av kropp full med smärtstillare. Körde bil. Bilkörning is the ultimate pain. Höfter av plåt efter att ha kört bil en timme. Ajajajajjajajjj kommer hem till lägan, fått massa post, bland annat från...

Nacka sjukhus.

Om det blir operation så blir det i Nacka.

Andra sidan Sverige. Ball? Faaaaaaaaaaaan vad jobbiiiiiiiiiiiiiiigt!

Fråga 1) Hur ska jag kunna åka till Nacka? Jag kan ju inte sitta längre perioder.
Fråga 2) Hur ska jag kunna åka till Nacka? Jag kan ju inte bära tunga saker, dvs packning.
Fråga 3) Hur ska jag kunna åka hem från Nacka helt nyopererad med samma problem som fråga 1 och 2?
Fråga 4) Kommer jag få åka helikopter?

Jag vill inte åka helikopter. Jag har extreme höjdskräck. Jag vill inte opereras i Nacka, jag känner ingen där.

I kuvertet låg dessutom en massa massa papper med frågor som jag skulle besvara av typen "hur länge har du haft ont?" Ozzys svar: Sedan 1984?

Har du haft återkommande besvär i ländryggen? Ja.
Hur många gånger? Ööööö.... en miljard?

Man skulle också fylla i sin vikt. Som jag haver blundat för det senaste halvåret. Vilket gett resultatet sex kilo upp. WHAAAAAAAAAAAT?!?! Gud vad jag förstör min kropp. Tur att jag redan tagit tag i problemet. Det är alltid bra med omställningar när man ska försöka göra slag i saker av typen sluta med något, börja med något. Så jag slutade i och med att jag flyttade ut till sommarresidenset med att vardagssnaska, och började med att äta regelbundna måltider och träna tyngre och intensivare än jag gjort under våren. Spinning + bodypump. Nä jag kan inte vara med på allt i bodypumpen. Och ja jag fick faktiskt lite ont i ryggen av spinningen. Men det skiter jag i. Man går liksom inte ner i vikt av att ligga raklång i en soffa och ha ont.

Just det ja... det kanske inte är så konstigt att jag gått upp. Jag har ju idkat horisontalläge i snart ett halvår... Mennufårevaraslutmedet!


Inga kommentarer: