tisdag, april 04, 2006

Interjuvv med Ozzy

Intervju med mig själv!

Vad heter jag? Ozzy!
Var bor jag? Nära skolan med en snubbe som låtsasvaknar när man väcker honom.
Vad vill jag bli när jag blir stor? Mamma och älskad!
Vad längtar jag till? Söndag, sommarlovet och examensdagen!
Vilken är min favoritfärg? Röd!
Vilken är min favoritdag? Söndag!
Vilken är min favoritfigur? Totoro!
Vilken sida går jag oftast in på på nätet? Yahoo, Jakobs hemsida, min blogg och Betapet.
Har jag knarkat knark nån gång? Näj!
Har jag sniffat lim nång gång? Näj!
Har jag några hemligheter? Ja!
Till en öde ö skulle jag ta med mig följande person: Svårt! I nuläget vet jag precis vem jag skulle ta med mig, men risken finns att jag skulle ångra mig väldigt snabbt... Och det är ju lite dumt att ta med nån man känner väldigt bra, för då skulle det ju inte finnas så mycket att få reda på... Nä, jag tror jag säger Gud. Vi skulle nog kunna snacka om mycket. Jag tror han har humor också. Och så kan han ju trolla fram det vi behöver på den öde ön.
Jag skulle vilja råda alla att: Läsa samtal med Gud. Man blir klokare och lyckligare av den boken, helt klart.

Va kristet det blev där i slutet av intervjun, tror du på Gud Ozzy? (Ozzy replikerar) -Vem är Gud egentligen? Nä, men jag vet meningen med livet och vad som händer när vi dör.

Inga kommentarer: