söndag, april 16, 2006

Hallå?

Detta är ett hallårop. Liiiiisaaaaaaa! Jag har försökt få tag på dig men lyckas inte. Har du bytt nummer? Ring mig i så fall! Vi måste ju ses!

I övrigt hade jag och Fia en ganska... medioker filmkväll igår. Åt hundra kilo godis och tittade på dåliga filmer. Hade laddat hem Casanova (ja jag är kriminell) men den funkade inte. Då tittade vi på Hostel istället. Å fyyyyyyyyyyyyyyy vilken dåååååååååålig fiiiiiiiiilm! Jag ville inte titta färdigt, men Fia ville se om en snubbe klarade sig från splattret. Sen försökte vi ladda ner Casanova igen men det gick så långsamt, så då kollade vi på Eternal sunshine of a spotless mind istället. Å fyyyyyyyyyy vilken koooooooooooonstig fiiiiiiilm. Vi såg inte klart den iofs, den kanske hämtar upp på slutet.

Idag ska jag verkligen försöka chilla på balkongen med ett ton kurslitteratur. Än så länge går det inge bra. Sitter här ju.

3 kommentarer:

brelovich sa...

Vi hade en Lisa med oss till Alperna. Är det henne du letar efter?

Anonym sa...

Om hon är blond och har pluggat franska med mig i Paris så är svaret ja.

Anonym sa...

Jag har hittat henne nu förresten.