måndag, april 24, 2006

Bokblogg

Hej


mel: hejjaramsan

läsa läsa läääääääsa, läsa läsa lääääääääsa

VAD SKA VI LÄSA? BROTT OCH STRAFF!
VAD SKA VI LÄSA? BROTT OCH STRAFF!
BROTT OCH STRAFF! BROTT OCH STRAFF! BROTT OCH BROTT OCH BROTT OCH BROTT OCH STRAFF!

Bara 130 sidor kvar. Känns jättespännande nu, speciellt eftersom PONTUS AVSLÖJADE SLUTET IDAG PÅ LEKTIONSTID! I'm sorry Ponty, det blir publik kölhalning på detta. Eller så förtjänar det en gulmdedalj. Nej. Vi har slut på Pontusmedaljer nu tyvärr. Får in nya mañana.

Rim (http://rimchan.blogspot.com/) är här och spelar musik med Jakob. Hej Rim! Jag har gömt mig på mitt rum med Brott och straff och är helt asocial.

Förresten så är det after work impro på fredag, bara så ni vet. Bi där år bi skoär.

Dags för en bildillustration? Ja! Det blir en som inte har med dagens blogg alls att göra. En bild där Smula demonstrerar att jag inte har ett mycket mjukt eller odefinierbart näsben.

3 kommentarer:

brelovich sa...

After work impro... Jättebra! Precis vad jag behöver faktiskt. Eller, jag tror att det är jättebra, men vi får väl se hur förslaget faller ut.

brelovich sa...

Frän bild förresten!

Anonym sa...

Fänk jo. Jag kan toucha en bok med pannan och hakan samtidigt. Prova.