onsdag, april 26, 2006

Försoffningsblogg

Jag har blivit försoffad. Jag har aaaaaaaaldrig rört på mig så lite som jag gjort den här kursen. Sitter bara och läser och läser och läser! Fy fan!

Ikväll tog jag läsledigt och tänkte göra nåt inspirerande. Vad gjorde jag? Läste. Sov. Sen satte jag mig och försökte ladda ner lite film. Jag är nedladdningsmongo har jag just kommit på. Jag kan sitta och titta på nedladdningshastigheten hur länge som helst och få små kickar när den går upp massor. Hypnotiserande. Som att titta på en brasa eller ett akvarium.

Förresten så ska jag snart göra något annat inspirerande som jag nästan aldrig gör, nämligen titta på tv! Har ni upptäckt "lilla vi" på fyran fem över halv elva på onsdagar? Sjukt roligt! Och bara tjejer som gör det! Hejja roliga tjejer!

Inga kommentarer: