onsdag, juli 15, 2009

På önskelistan: Handgym.

Uppdatering:

Kanske tio timmar hafver förflutit sedan klippningen avbröts och jag hafver svårt att greppa i saker, men framför allt svårt att hålla dem stilla. Exempelvis kravbrev är väldigt svåra att hålla i. De svajjar nåt ofantligt när jag försöker läsa dem.

Ja, jag är fattig. Ja, jag har fått inkassobrev. Inte ett utan TVÅ! På en vecka! Och ett av dem helt utan förvarnande påminnelse. Får man göra så nuförtin? (Stöd en fattig Ozzyperson - köp en bok!)

Nåja nåjaaaa (Knas, se föregående inlägg.) fingrarna funkar i alla fall till att stoppa saker i pajhålet med. (Nej inte bajhålet. Där vill jag inte ha saker.) Och att blogga med. Funkar lite sämre att spela tv-spel med. Speciellt barnspelet Nalle Puh som en boende ville att jag skulle spela ikväll. Ah, barnspel, piece of cake tänker Ozzy. Och klarar inte ens att starta spelet.

Nåja nåjaaaa det hör inte hit. Hit hör händer, träningsvärk och annat trams. Och det ämnet är uttömt för tillfället. Jag har dessutom en vän som pockar på uppmärksamhet just nu, så nu ska jag ta hand om honom en stund. Eller försöka i alla fall. Det är svårt att ta hand om vänner som befinner sig någon helt annanstans i världen än där man själv är.


1 kommentar:

Översättarhelena sa...

Börja spela saxofon, det är jättebra träning för händerna. Förutom alla andra fördelar det för med sig, såklart.