torsdag, december 01, 2005

Skojiga flickor går bort

Jag har kommit på det. Vad? Varför bara totalgalna killar vill ha mig och inga halvgalna småtrevliga halvnormala intelligenta någorlunda hygieniska. Det är för att jag har *trumpetfanfar* HUMOR! Har funderat länge och väl på detta märkliga faktum. Själv tycker ju jag att det är oerhört attraktivt med killar som kan få mig att skratta, men kanske får männen komplex om dom inte är roligast i förhållandet? Jag kan inte komma på någon annan anledning till att man inte skulle vilja ha det här paketet med lyxtjej.

Vad tror ni, kära läsare? (om jag har några? Jo ett fåtal har jag sett i kommentarerna. Hej på er!) Hjälp mig att reda ut dessa funderingar!

Det kan också vara att jag är för smart.

Jag är förresten huvudnummer på Jakobs hemsida idag. Titta inte om ni vill låta mitt utseende vara döljt i mörker.

2 kommentarer:

brelovich sa...

Så är det. Män är rädda för kvinnor. På riktigt. Av alla möjliga skäl. Vi vet inte hur vi skall bete oss om vi inte får vara huvudnumret. Det är tragiskt, men det finns ingen mansroll. Ingen som funkar.

Själv är jag rätt nöjd med att personifiera en paradox. Jag är bara jag. Sen kan ni försöka trycka ner multiedern i vilket hål ni vill; det kommer ändå inte att gå.

Vem som helst som jag betraktar som levnadskonstnär får bli min förebild. Varsågod!

Anonym sa...

jatack!
;-)