torsdag, december 22, 2005

Spökhuset dag 2

Antal påhälsningar av suspekta icke levande ting: 0

Antal påhälsningar av levande ting: 1 (en gammal fet fluga som vaknade till liv när det plötsligt blev varmt i rummet han tänkt övervintra i)

Här ute händer det verkligen... i princip ingenting. Förmodligen är det jättehälsosamt för mig. Idag har jag: Läst bok, hämtat ut ett paket på posten (det kan man ju inte säga längre posten finns ju inte.. vad säger man?) och kört en maskin tvätt. På en hel dag. Väggen rasar så sakteliga. Men jag är fortfarande så jävla tröööööött. Gick och la mig halv tolv igår, vaknade halv elva. Jättetrött nu.

Imorrn blir det julfixning a la carte. Gonatt!

1 kommentar:

brelovich sa...

Jag vet inte vad man skall säga, men posten finns ju inte längre, så det kan ju inte vara de som delar ut brev och paket. Jag börjar misstänka att de tillverkar paketen i kiosken där man hämtar ut dem. Det sitter ett gäng kineser där inne och tillverkar bredbandsmodem och julklappar och grejer.

Skönt att det händer ingenting någonstans!