onsdag, december 07, 2005

Titta väggen!

Jag håller på att gå in i väggen

Jäla skit

Jag har så fruktansvärt många moment som egentligen borde kännas roligt, men som bara känns betungande. Thomas sa att jag måste ta bort några. Hur fan gör man det?

Tecken på utbrändhet:
1: Blir irriterad på allt och alla för ingenting, och vill helst skälla ut folk som går på bussen för långsamt exempelvis.
2: Orkar inte äta.
3: Orkar inte laga mat.
4: Konstant trött- ont i öronen, har slutat lyssna på musik.
5: Blir gråtfärdig av tanken på att jag måste tvätta ett lusselinne tills på måndag.
6: Blir gråtfärdig av tanken på att jag måste tvätta några penslar innan söndag.
7: Blir gråtfärdig av tanken på att jag har fixat ett jobb där jag tjänar 350 spänn i timmen en vecka i augusti. Hur ska jag orka det? (Obs; Det är 8 månader dit...)

Jag kan ju inte säga nej heller. Världens marknadsföringschans. Fetaste lönen. Roligaste jobbet.

Jag måste alltså ta bort något väsentligt, viktigt och roligt ur mitt liv. Sug på den...

3 kommentarer:

Anonym sa...

1. helt ok - gör det. låt bli att slå folk bara.
2. det går över när du blir riktigt hungrig
3. se 2
4. sov en stund
5. vem ser en fläck?
6. man kan köpa nya, det är inte hela världen.
7. sluta tänk på augusti

Och kom ihåg: det är helt ok att vara deppig ett tag.

Anonym sa...

PS: Bra saker med en blogg - man kan titta tillbaka i listan och se hur man mådde tidigare. Låt mig citera "hej fantastiska liv" och "överraskningsbesök med socker - som jag sa nej till"

brelovich sa...

Fan! Det där är ju jag. Jag kanske inte gråter så mycket, men allt det andra. Idag har jag städat toaletten litegrann. Härlig storstädning.

Men så är jag ju färdig för hemmet enligt vissa. :)