fredag, december 30, 2005

Knäcka gårdagen?

Hur ska jag nu kunna toppa gårdagens bajsrapport? Det finns mig veterligt tre saker som människan inte kan prata nog om; 1) Bajs 2) Sig själva 3) Alkohol 4) Sex glömde jag ju. Fyra saker. Så, jag tar väl helt enkelt och avhandlar alla ämnen i denna ordning.

1) Är det nåt fel på en om man bajsar harpluttar? Lämnar frågan öppen!
2) Självstadiet idag? Jotack, har snart fått nog av mig. Måste tillbaka till civilisationen.
3) OOOOooooooooo va mycke av den varan jag fick på hemvändar-juldagen. Absolut sista gången jag går dit på juldan. Obs; Detta är första gången jag säger så. Det brukar vara roligt, men nu har jag verkligen insett att jag inte känner en jävel här längre, de enda som pratar med en är
4) gamla knull. Å huuuuuuuuuuuu

Morgondagen: Ska fira en vuxen (?) nyår för första gången i mitt liv. Ska spela SÄLLSKAPSSPEL och äta god mat, dricka lättöl och skåla i pommac. I hemvändarhålan. Hugaligen. Jag är förtappad.

2 kommentarer:

brelovich sa...

Ja, du är sannerligen förtappad, men du är välkommen tillbaka hit till stan sen ändå.

KuriÅsa sa...

längtar hem ju