söndag, november 27, 2005

Överraskningsbesök med socker i släptåg

Hurra! Idag fick jag överraskningsbesök av tre glada kamrater som hade med sig kopiösa mängder socker och fett i kombination! Mitt gamla jag skrek ååååååååååå gooooooooooott ge mig ge mig ge mig, men mitt nya jag gav mig en clementin och en ruta 70%ig choklad och sa åt mig att hålla käft. Mitt nya jag un point, mitt gamla jag zero points.

Vi klädde granen igår också. Ljus, röda kulor, glitter, orangea blommor och grillvants-monstret som toppstjärna. Mycket dekorativt. Passade på att möblera om vårt asymmetriska vardagsrum samtidigt, så nu är det en riktig mysgrotta där inne. Fick massor pluggat idag bara för att det var så gött att sitta där i allt mys med en kopp och en bok.

Hejja!

6 kommentarer:

brelovich sa...

Åh! Jag vill också ha julgran och mysgrotta! Men alla jag frågar säger att det är alldeles för tidigt att ta in granen redan och att den kommer att vissna före jul. Buhu! Varför är det så?

Skall jag också behöva skaffa plastgran, bara för att ha något att hänga upp allt mitt pynt i?

Anonym sa...

ja. och grillvante :)

KuriÅsa sa...

Plastgran är fantastiskt. Förutom att den luktar... plast.

brelovich sa...

Jag har grillvante, men jag har också en särskilt inrättad stjärna att sätta på granens topp.

Förresten så undrar jag var man i så fall får tag i en snygg plastgran. Helst en som inte luktar plast.

Anonym sa...

testa IKEA
*mooooaaahahaha*

KuriÅsa sa...

Hahaha! Du kanske kan slöjda en julstjärna själv?