tisdag, november 29, 2005

Hej fantastiska liv!

Det är fantastiskt vilket bra liv jag har egentligen. Förstår inte varför jag gnäller ibland. Skrev tentan i morse, gick rätt bra, gick och fikade med mina urtrevliga klasskamrater efteråt, skrattade jättehögt och jättemycket, gick och drog i skoaffärer med en av dom urtrevliga klasskamraterna, gick ensam en stund, lyssnade på radio och köpte jättefina skor. Köpte en jättefin billig mössa och ett par jättefina örhängen också. Nu är jag hemma och har det gött och ska snart åka och repa med den roliga improgruppen.

En märklig sak har dock hänt idag. Tentasalen låg längst upp i en inte jättelång uppförsbacke. Jag gick upp för den och tyckte den var jättelång och jättebrant. Jag blev jättetrött. Jätteandfådd. Jättetrött i lårmusklerna. Och nu har jag.... TRÄNINGSVÄRK!!!!!!!!!!! Börjar bli skeptisk till den här gi-grejen, tänk om den äter upp mina muskler! TRÄNINGSVÄRK AV EN UPPFÖRSBACKE!!!

jättekonstigt
jättehungrig förresten
jättefantastisk

Inga kommentarer: