fredag, november 18, 2005

Varför vill man bara ha roligt?

Varför är man en sån människa som bara vill ha roligt hela tiden istället för att göra dom viktiga sakerna som man blir rik och smart av?

Jag borde;
1) Skriva en diktanalys
2) Skriva en diktanalys
3) Läsa Odyssén
4) Läsa var är min islandströja
5) Dricka sprit och hångla det låter mycket roligare!!!!!!

ghaaah

Shit va bra det går med diktanalysen. Inte alls. Grrr.

Alldeles ensam hemma ikväll! Ingen Jakob! Ganska bra, då kan jag ju få lite grejer gjorda. Min diktanalys till exempel.

Titta dom har tänt granen på Liseberg. Måste gå dig och mysa nån dag. Och känna mig ännu mer singel och patetisk.

Tävling imorrn! Jag ska vinna jag ska vinna jag ska vinna jag ska vinna jag ska vinna.....................
(och sen ska jag dricka sprit och hångla!) Måste skaffa mig större fanclub. Den är på 2,5 personer hittills. Var och hämtade ut den färdiggraverade prisbucklan idag. Det blir ju jättekonstigt om jag vinner, då får jag bära bucklan först till teatern för att sedan bära hem den igen. Kanske helt enkelt ska låta den stå här i bokhyllan eftersom jag ändå kommer vinna.

Nu känns det helt plötsligt som om jag avslöjat alldeles för mycket om mig själv. Fast det kanske är det som är meningen med blogg? Har fortfarande inte förstått meningen med blogg, fast jag är redan torsk ändå.

dikt dikt dikt dikt dikt dikt dikt dikt dikt dikt dikt dikt dikt dikt dikt dikt dikt

2 kommentarer:

Anonym sa...

så fort du skrivit din diktanalys måste du blogga den så att vi kan disekera och hacka sönder, sy ihop och hylla!

KuriÅsa sa...

Vi får väl se... beror på hur fantastisk den blir. Ska verkligen göra den idag. öööäähhh