fredag, november 18, 2005

Tänk om man kunde förstå den här sidan och sin käke och alla dumma män som finns

Hej igen på mig själv!

Dagens dilemma:
1) Hur funkar den här sidan?
2) Vad handlar åttonde sången i Odyssen om?
3) Har jag fått löss?
4) Vad händer med min käke?
5) Vad händer med alla dumma killar?
6) Huvudvärk pga kaffeabstinens eller vätskebrist?
7) Vad pratar Jakob om?
8) Är xxx galen eller knarkar hon?

Svar på dito frågor:
1) Syrrans granne vet allt
2) bröööl
3) kanske
4) Jag tror jag biter ihop som fan när jag pluggar, när jag surfar och när jag sover.
5) Om detta tvista de lärde! Förmodligen sitter dom och suktar i hemlighet efter mig, fast dom vågar inte tala om det. Eller hur?!
6) Provade bägge.
7) Vet inte men snart har jag en levande dator igen hipp hurra!
8) Tippar på knarket tyvärr. Attans. Dum sak. Sånt ska man inte syssla med.

Har varit i en mycket absurd affär idag också. Dom sålde bucklor, medaljer och rosetter. Priser alltså. Och lotter. Och plaketter. Väldigt märkligt. Beställde en st guldbuckla utan lock där det ska stå "Vandringspris Majstrå" på. Synd att jag valde en sån ful eftersom jag vill vinna tävlingen själv. Måste ragga ihop en fan club tills på lördag.

Och så måste jag skriva en jävla diktanalys! Rumpa!

10 kommentarer:

brelovich sa...

Du har ju ett fan i alla fall! Måste jag ta med mig en massa tutor och banderoller också?

KuriÅsa sa...

ja! hahaha eller man kanske inte ska skämta om sånt, då kanske du gör det på allvar och då kommer jag skämmas ihjäl.

Anonym sa...

alltså skaffa ett popupfönster för dina fans ozzy - vi knarkare vill gärna ha easy surfing!

KuriÅsa sa...

om jag bara visste hur man gjorde. Den här sidan är fortfarande ett mysterium till stor del.

Anonym sa...

fråga sg - han vet väl?

KuriÅsa sa...

sg är död för kvällen men nu tror jag att jag hittade hur man gjorde. fast jag sitter och pillar på jakobs laptop och på den är alla popups blockerade får se om det funkar

Anonym sa...

working!

tacka vet jag lyhörda bloggare.

Jag måste nog också lägga ner för ikväll. Men jag återkommer som ett spöke i etern.

KuriÅsa sa...

håhå kolla ett popupfönster

hejja spöken

brelovich sa...

Eter... Det var längesen.

Det var rätt populärt med eterteorier ett tag annars. Nu är det bara vakuum...

Undrar om man får gå hem innan kvällsskiftet idag.

KuriÅsa sa...

På Grattis världen drack dom eter i måndags. Roligt. Jag tycker du ska få gå hem nu.