söndag, november 20, 2005

bakfylla- analys- onyttigheter

DEN ÄR KLAAAAAAAAAAAR gud va tråkigt det var att skriva den. Fast, tråkigare saker har man väl gjort i sitt liv.

Sitter och slickar såren efter gårdagens förlust. Kom på delad tredjeplats, men fick äran att supa hela natten med segraren. Kunde fått hångla också om jag inte varit så mesig! Grrr. Well, om jag har tur får jag hångla på fredag istället. Om jag vill...? Hmm. Svårt att bestämma sig ibland för om man vill ha en viss person eller inte.

Kort recension av tävlingen finns hos syrrans granne. Han hade visst roligt!

Gud vad jag har mösat idag. Bara suttit inne och skrivit diktanalys, glott på tv och snackat bajs med Jakob och Maribe. Och svullat för sista gången på lääääänge. Imorrn gäller det.

5 kommentarer:

brelovich sa...

Hångla eller inte kan ju vara ett svårt beslut, men man behöver ju inte vara sååå noggrann i sitt beslut. Det är ju trots allt bara hångel. Man måste inte gifta sig sen, efteråt, om man inte vill.

Vad är det som gäller idag? Vad skall hända?

KuriÅsa sa...

Nä men man måste ju ta konsekvenserna av hånglet. Personen i fråga kanske blir kär i en och det kanske man inte ville. Så det är väl snarare en fråga om det, vill jag ta konsekvenserna eller inte?

Jag slutar med sockret. Igen. Fast mer välplanerat den här gången.

brelovich sa...

Kärlek hit och dit. Det viktigaste är väl ändå att man får hångla.

Jag har ett mission för kommande helg: Att hångla in soffan. Jag har fyra dagar på mig att ordna saken. Det måste gå!

KuriÅsa sa...

Shit! Jobbigt att sätta upp hångel-mål, tänk om man inte lyckas.

KuriÅsa sa...

1,5 år senare undrar jag vem det var jag kunde få hångla med?