tisdag, juni 08, 2010

Atletisk baksida

Jag har ju skrutit rätt fett här i bloggen nu om hur mycket jag tränar och håller på just nu. Nu har jag dock funnit den atletiska baksidan. (Förutom att kroppen kanske går sönder.)

Mycket träning = trött kropp. Trött kropp = SUGARCRAVIIIING!

Jag fattar inte riktigt det där "det är så bra när man tränar, för då blir man inte alls sugen på onyttigheter". I viss mån stämmer det kanske. Känns inte helt motiverat att trycka i sig 200 gram maraboooou efter ett boxpass.

Men... idag. Vill. Jag. Ha. BULLEEE!

För igår. Gick jag till gymet (20 min.). Sen värmde jag upp medelst gå jättefort i brant lutning. Sen sprang jag. Sen gick jag jättefort i brant lutning igen. Sen sprang jag ännu fortare. (Sen dog jag nästan.) Sen gick jag hem. (Nej. Jag hasade. Och svajade. Jag blir sjösjuk av löpband. Märkligt.) Sen åkte jag till dansen och dansade järnet non stop i en timme och sen lite mesdans i en halvtimme till.

Och idag. Vill min kropp inte ha något annat än kolhydrater i dess renaste form. Vitt, fluffigt vetebröd. Min kropp blev svinsur på mig när den bara fick gröt och en rostad fibermacka till frukost. Och nu börjar den bli riktigt pissed.

Frukt är godis?


Inga kommentarer: