fredag, november 09, 2007

Ozzy - en materiellt perfekt idiot

Ännu ett intyg på mina materiella prestationer. Förra kursen öppnade jag inte böckerna på tre veckor för att sedan plugga en vecka. Inte plugga järnet. Mycket. Men inte järnet. Har ju trots allt tre veckors strundade studier att hämta igen på en vecka.

Och smäcker in ett betyg på 0,5p från vg. Iofs smått irriterande att vara ett halvt poäng från vg när jag fick vg på förra. Men... å andra sidan trodde jag att jag skulle kugga denna tentan så... Tjiho för mina materiella kunskaper och talanger.

Buhu för resten. Just nu är jag i princip bara nöjd med att jag trivs med att göra saker själv. Går på dansen själv. Funderar på att gå på bio själv. Sitta hemma själv en kväll is da shit. Blivit erbjuden att gå på popklubb med Tant Johanna och Mr M imorrn, men vet inte om jag fixar social samvaro. Känner mig så osynlig när jag går ut.


Inga kommentarer: