söndag, juni 25, 2006

Hej mitt vinterland

Är i Sälen och har firat midsommar bland alla knott. Det var rålit. Men knottit. Vi åkte alltså bil i sju timmar på midsommarafton, kom upp och hann inte landa innan det skulle hällas alkohol i våra kroppar. Raj raj. Igår var vi och fikade på toppstugan, sen vart det bakishäng med dålig fotboll och rolig film. Idag har vi tagit en promenad i småregnet bland sommarängar och fäbodar. Jättefint! Med fjället i bakgrunden. Åååå va fint! Men jag längtar lite hem, måste ta tag i mitt liv och fixa pengar från vissa håll. Dom andra håller just nu på att lyfta skrot, medans jag sitter här i mina tajta oträningsvänliga jeans och surfar. Hmm. Idag ska vi prova Lindas och Erikas varmluftsugn genom diverse bak, och sen spela spel och äta upp alltihop. Imorrn blir det biltur från kl sex på morgonen. Vill hem snabbt!

Inga kommentarer: