tisdag, juni 27, 2006

Hej mitt regniga land

Ååååå vad det regnar och regnar och regnar. Tuuuur att vi åkte hem från Sälen tidigt igår morse för att hinna bada. Eftersom det spöregnade när vi kom hem.

Idag blir det stavgång igen. Hurt hurt. Och så har jag läst ut ännu en av höstens kursböcker, Kvinnor och äppelträd av Moa Martinsson. Veckans boktips helt klart! Guuuud va bra den var! Tycker Ozzy the rödstrumpa.

Jag längtar lite grann till stan faktiskt för första gången. Får nog bli en stadstripp snart. Nästa gång vädret surar och jag är ledig samtidigt.

Nu ringde Marina så nu måste jag koppla ner EFTERSOM DET ÄR MODEMUPPKOPPLING HÄR GRRRRRR och ringa upp henne.

Ha det så fint alla miljarders läsare!

2 kommentarer:

Matilda sa...

Hiii.. idag 8/7.. vi flyttar till götet på tisdag! tjo...kram

Anonym sa...

Hurra!