onsdag, augusti 19, 2009

Ozzy - den dikotomiska kvinnan

Äntligen äntligen äntligen får jag tid att landa hemma. Börjar styra upp livet igen, städar efter alla väsk- ur och i- packningar, börjar lagra upp matlådor för vintern, tvättar, styr upp hemmet helt enkelt. Och fundilerar på det däringa att gbgimpro frågade om jag ville vara deras (våran?) officiella producent med högre arvode osv, och inser att om jag gör det (vilket jag kommer göra) så kommer mitt liv i mycket större utsträckning utspela sig hemmavid.

Åååååhhh! Hemma! Jag älskar hemma!

Vilket är ytterst motsägelsefullt, med tanke på att jag spenderar sisådär 6-7 kvällar i veckan någon annanstans än hemma.

Och sen kom jag inte längre i den tankebanan nähä där sir man köp min bok istället jag är pank


1 kommentar:

Jakob sa...

Åååh just ja, jag har ju fortfarande inte köpt, och knappt ens läst, din bok!! Tackar för påminnelsen!