tisdag, september 30, 2008

Hål 2.0 plus drömtydning

Antal lagade hål: 2! The Trauma, The Trauma! Igår var iiiingen höjdare. Det gjorde inte ont alls, bara i själen. Kändes som om någon begick våld på mitt skelett. "Dät är lite kåries kvår her, jåg skå båra ta bort dät" säger han och börjar gräva med något slags gröpmojäng.

Den där gröpmojängen har förföljt mig ända sen jag gick därifrån.

Och idag har jag så oooont och kan inte tugga. Ajje. "Dät var ganska djopt det här hålet". Jotack, jag känner det...

Jag drömde för övrigt en mycket konstig och säkerligen symbolisk dröm i morse. Det var julafton och jag var hos mamma. Som inte hade preppat något juligt över huvud taget. Ingen gran, inga klappar, och julmaten bestod av prinskorv och stekt ägg. Och jag började gråta och skrek "Faan vilken jävla skitjul!!!"

Och vad betyder det?


2 kommentarer:

Anonym sa...

stackars stackars ozzy och dumma dumma tanden! och drömmen låter bara som om du inte ser mkt att fira just nu. Eller, en förväntan inför ngt som bara blev bajs, snarare.

jag har ont i magen. det är dumt det med.

/V-V

Unknown sa...

ha ha sjukt.... själv drömde jag en mardröm inatt att jag var jagad av en blond kvinnlig stalker som slängde in kondomer i min brevlåda. Asläskigt!