lördag, september 27, 2008

Bildbevis!

Känd rockenråll, impro och lindyhopstjärna fick örhängen borthånglade av två gayguys!


Hon kontrade dock med en hattchock!


På bilden haver jag dock lyckats återerövra örhängena (medelst hattchock?). Smultron min vän, den spelgalna välkomnades igår kväll in i tantklubben av bland andra Tant Johanna (frekvent kommentator i Mitt fantastiska liv), Tant Kakan aka Strutluvan och två troligen trekantsletande transvestitlookalikes. Hon fick pingisrack hurra och tio rosa rosor av mig och Kakan. Och det var ju originellt. Det första man såg när man kom in i köket var en HELT SJUKT VACKER bukett med en miljard jättefina rosa rosor som luktade rosor. Och sen vred man på huvudet och såg en annan bukett rosa rosor. Och sen gick man in i vardagsrummet och såg rosa rosor med ett kort i. Och i sovrummet. Sen fanns det inga fler rum det kunde finnas rosa rosor i. Så det var ju originellt! Fast vi hade kåpyrajt på pingisracken.

Hattchocken sponsrades SÅKLART av Ellens butik och jag gjorde mitt bästa för att sprida ordet. Har vi tur kommer det en Mattias och köper tapeter idag, och en Mikael och köper en åsna som bajsar ut cigaretter en annan dag.

Men hallå, jag har ju INTE ALLS tid att blogga, som vanligt. Hemtenta. Som vanligt.

Ajöss!



Inga kommentarer: