söndag, september 16, 2007

Jag bakar ihop det tror jag

Nää nu är jag TRÖTT på att höra om lärare, skolan och lärarutbildningen på nyheterna! Tänk att så många människor kan vara experter på hur utbildning ska gå till. Speciellt såna som aldrig läst pedagogik eller jobbat som lärare. Bara för att alla har gått i skolan en gång i tiden så blir de experter, eller? Trots att de kanske gick i skolan 1965-1980. Eller nåt.

Bah.

Jag är bloggförvirrad. Tror jag måste baka in ikt:andet i min vanliga blogg för jag vet inte var jag ska skriva saker längre. Och för er som inte vet vad jag pratar om så kan jag meddela att jag nu går en kurs i ikt (information, kommunikation, teknologi?) och måste blogga om mina kurserfarenheter. Så, govänner, stadiga läsare, annat löst folk, nu blir det it-varning i bloggen framöver.


Inga kommentarer: