fredag, april 13, 2007

Detta är en blogg skriven med viss promillehalt i blodet

Sådärja, då har jag gjort fylletestet

Alltså kontrollerat om jag verkligen inte tycker det är kul med alkohol längre.

Svaret är nej. Det är inte kul.

Första glaset var kul. Eller trevligt. Jag och Johanna på en uteservering. Najs. Sen gick vi på musikquiz. Och det var väl trevligt, om inte quizmastern hade varit en trög jävel som man helst hade velat mörda. Sen gick vi på karaoke. Stort misstag. Eller, kanske stor smartgrej. För vips kom jag ihåg varför jag inte dricker längre.

Fulla killar är helt vedervärdigt.

Och även en stor del av nyktra killar på krogen (vilket inte är många) är vedervärdiga.

Även fulla tjejer är vedervärdiga. Om de inte heter Ozzy eller Fia och kan uppföra sig.

Oj vad det kommer dröja innan jag dricker något igen.

Och, återigen: Killar som inte vill ha en, varför limmar ni? Idag flörtade Mr Married med Ozzy så det står härliga till. Och Mr Married är inte bara Married, han är även Mr Daddy. Oj vad söt du är idag Ozzy. Jaha du ät bajs Mr Married. Sen satt jag och Fia och lekte klappramsor. Det var roligare.

En positiv sak med lilla fylletestet var dock att upptäcka att jag faktiskt inte blev sjukt deprimerad av att bli lite på örat. Det har jag blivit de senaste gångerna. Ett tecken på att Ozzy börjar bli gladare. Eller så låtsat hon bara.

Take a pick.


Inga kommentarer: