torsdag, oktober 26, 2006

Blandade småinlägg

Och var är den där extrema stormen alla tjötar om?

Imorrn är det after work impro hipp hurra.

Jag är sjukt trött.

Turkisk yoghurt is da shit.

Nån som vill sminka barn i Skee den 18-19 november tillsammans med Jakopp?

Har just nu en tävlig på g i mitt nedladdningsprogram. Vilken version av Lost vinner? Mycket spännande. Blir det den stora men snabba versionen eller den mindre men långsamma versionen? Vill att det ska bli klart nu så jag kan titta på det och domna bort. O den stora leder fett nu... Vilket spännande liv man har när man tycker att nedladdningshastighet är en thriller...

Äh, har faktiskt valt tristessen själv idag. Kunde varit full hemma hos Johanna just nu, men tröttheten vann. Hoppades lite att Lindex med bihang skulle orka hasa sig hit trots åttahundra möbler, men möblerna vann.

För att pigga upp den här dötråkiga bloggen så kommer nu ett underhållande foto från Danmarksresan. Jag och Göran är Top Models och suger in kinderna mellan tänderna. Han är bättre på det än mig ser jag. (Bättre på det än jag? Mig? Vad säger ni, svensklärarkollegor?) (Och andra också för den delen.)



Obs: Det är Göran till vänster i bild. Jag till höger.

Nu skall jag titta på den vinnande Lost-delen, den stora vann. Fett. Gonatt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vart ligger Skee? Roligt namn!

KuriÅsa sa...

Strax innan Strömstad.

Anonym sa...

Det är korrekt att säga både än mig eller än jag. Jag har fått förklarat det av Hans Landqvist. Han har alltid rätt.

(Om man säger ".... än jag" gör man en förkortning av: "än jag är". Men om man säger ".... än mig" sätter man sig själv i objektsform som ordet "än" styr och då måste det ju följaktligen bli "mig" istället för "jag".)

Anonym sa...

Ovanstående inlägg är lämnat av mig. Glömde skriva namn.