tisdag, maj 09, 2006

Sömn, skor och tatuering.

Lyckades somna in typ... halv elva igår! Megarekord! Vaknade iofs halv sju tror jag klockan var, men då hade jag ju i alla fall fått åtta timmars sömn i sträck utan att vakna. Massa konstiga drömmar dock. Drömde bland annat att Sven D friade till mig utan att vi var kära i varandra. Under bröllopstalet lyssnade inte en enda jävel (parallell till vfu:n? ja!) och under brudvalsen var plötsligt jag Sven, och bruden var en jättekort blondin à la bachelor typ. Då vaknade jag med ett ryck. Konstig dröm. Analys?

Somnade om och sov till typ kvart i åtta DÅ JAG BLIR VÄCKT AV EN JÄVLA BETONG-NERPRESSARMASKIN! Tack så mycket. Men, det kanske var bra, får kanske gjort nåt vettigt. Nu vaknade stackars Jakob också.

Sko-omröstning också! Kan inte bestämma mig för vilka converse jag ska köpa i år. Följande alternativ finns (kanske inte i min storlek dock)

1: Typ vita med massa snirkliga rosa blommor på.
2: Typ vita med massa snirkliga röda blommor på.
3: Typ rosa med svarta prickar och blommor på.
4: Typ vita med svarta prickar och blommor på.
5: Typ limegröna, samma färg som mitt kök och pennfodral för er som sett något av dem.
6: Rosa.

Nummer 1-4 finns förmodligen inte i min storlek, så just nu lutar det åt enfärgade limegröna. Lutar ganska mycket faktiskt.

Idag ska jag förresten beställa tatuering. Hjälp.

Inga kommentarer: